Powered By Blogger

четвъртък, 5 октомври 2017 г.

Октомври...




Октомври...

Той пак е влюбен вятърен хлапак,
душата ми във шепите си сбира,
за двама под небесен похлупак
една любов през времето пулсира.

Сред есенните листи аз вървя
и следвам свойта огнена посока,
завивам се понякога с дъжда
и все раста безкрайно светлоока.

Усещам го във мойте дълбини –
мълчи ме в тихо-цветно единение
сред спомени живее за преди
и вярва във космичното спасение.

Докрайно ще прелее вътре в мен,
прегърнал мъдростта ми разкроена,
и в утрото на есенния ден,
съдбата му ще бъде опростена.

Накрая слети двама във едно,
в просторите ще хукнем като птици,
ще се завърнем в общото гнездо,
запазено във нашите зеници.

И там ще презимува любовта,
разказана докрай от сетивата,
а щом почука с трепет пролетта,
ще преоткрием нова светлината.

01.10.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар