Powered By Blogger

понеделник, 23 октомври 2017 г.

Със устрем...




Със устрем….

Изпънати са вените назъбени,
поклащат се във ритъм със дъжда,
мечтите ми от минало пробудени,
отново се прокрадват във съня.

В зората виждам сянката далечна
на моята раздиплена съдба
и пак се чувствам някак вечна,
над хорската квадратна суета.

Прибирам в джоба кръгло огледало,
загърбвам с него всички страхове,
сърцето ми във бури оцеляло,
е пак камбана там – сред ветрове.

А обичта я слагам на перваза,
за да открадне мъничко небе,
тя няма да се сгъне във омраза,
заключена във двете ми ръце.

И продължавам пътя си нататък,
преглътнала обиди и лъжи,
разплатата ще бъде без остатък
от вражески начупени следи.

Аз знам ще дойде време да изгрея,
отново да съм вяра и компас,
във себе си със устрем ще прелея,
досбъдната в божествения глас.

23.10.2017г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар