Powered By Blogger

сряда, 18 октомври 2017 г.

Споделено...




Споделено…
                         на Жоро

Обичам да съм твоето момиче,
изпълнено със трепетни лъчи,
което на простора все прилича,
и вечер тихо с обич те мълчи.

Да бъда светлината в твойте длани,
последната ти мисъл преди сън
и нота във мечтите ти разстлани,
от звездното посипан нежен звън.

Различна съм – измислено вълшебна,
мечти досбъдвам сплитайки цветя,
за вятъра съм вечно съкровена,
по своя път нашепвайки вървя.

Пази ме със душата си нетленна,
прегръщай ме раздиплено в дъжда,
аз само с теб се чувствам съвършена,
и горе във високото летя .

Във приказка за двама ще изтлеем
по старите космични правила,
в небесното накрая ще изгреем,
преплели свойте огнени крила.

18.10.2017г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар