Powered By Blogger

вторник, 31 октомври 2017 г.

Отминало...






Отминало…
(Отрезвяване)

                         „Но ти не обещаваш чудеса.
                          Далеч от мен, с мечтите си заспиваш.“
                                    Елица Ангелова


Представях си те искрен, въздесъщ,
сърце – стомана свързващо безкрая,
един орел вълшебен и могъщ,
пазител на пътеката към Рая.

Оказа се предател и лъжа -
огромна болка скрита в мен отдавна,
от тебе мога аз да се лиша,
във битката невидима и славна.

Била съм силна вятърна любов,
една надежда палеща Зората,
със мен си се усещал някак нов –
радетел на звука и светлината.

Отминали са тези времена,
не съм аз вече твоята любима,
оставял си ме често в самота,
погубвал си душата ми ранима.

Какво си имал тъй не осъзна,
повтори грубо грешките предишни,
нагледах се и вече ще мълча,
следите ти за мен остават нищо.

Ще се събудиш някога от сън,
разплатата ще бъде знай, жестока,
един далечен и кристален звън,
ще те пречисти с обич светлоока.

30.10.2017г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар