Powered By Blogger

петък, 27 октомври 2017 г.

Не ме обичай...




Не ме обичай…

Не ме обичай, просто си блести,
на сън отново се превръщай в птица
и някъде в далечното лети,
в божествената атомна зеница.

Живей единствено за Любовта -
онази вечна и изконна същност,
която е пазител на света,
прегърната от любопитна мъдрост.

Единствена съм – мога и без теб,
препускам по вълшебните пътеки,
във настоящия финален век,
аз те откривам тихичко във всеки.

Дарявам ти от мойта топлина,
докато с мисли скиташ във простора,
но вече съм във ритъм тишина
и тайна светлина за много хора.

Ще ме пресрещне твоята душа,
когато свойта същност осъзнаеш
и в общата космична синева,
забравената клетва ще узнаеш,

че войни сме със теб във вечността,
две птици – верен страж на световете
и пътен знак е само Любовта,
сподиряна в безкрай от ветровете.

27.10.2017г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар