Powered By Blogger

четвъртък, 13 декември 2018 г.

НепрехОдни…





НепрехОдни…

Тежат окови, в мислите вали,
по пътя се простират страховете
и тихичко във мене пак боли,
сподирят ме бездумно ветровете.

Завършена във нощите горя,
когато съм до тебе на високо,
над облаци ефирна все летя,
обичам нажежено и дълбоко.

Изпиваш ме със поглед устремен,
в прегръдката си страстно ме разтваряш,
от моята душа си тъй пленен,
вратите към безкрая ми отваряш.

Оставам птица в твоето сърце,
далечен порив, вяра и надежда,
закриля ни красивото небе,
в Плеядите за кратко ни отвежда.

Ала сега Земята ни е дом –
вълшебен пристан на живот и нежност,
ний спазваме космически закон,
да възродим забравената вечност.

Ще пренапишем нашата съдба,
отново ще сме волни и свободни
и знай, че ще пребъде светлина
в следите ни от слънце непрехОдни.

13.12.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар