Powered By Blogger

понеделник, 24 декември 2018 г.

Изгубена във теб...




Изгубена във теб...

                       на Жоро

Харесвам се изгубена във теб –
във твоята усмивка, във очите,
когато двама скитаме навред,
преследвайки неистово мечтите.

Ти си героя в моя щур роман,
красивите ми мисли всяка вечер,
в безвремието някога избран,
ме преоткриваш атомен и вечен.

Обичам нашта нежна тишина,
следите ти по тялото ми сбрани,
не се усещам никога сама,
докато скитам по пътеките прибрани

във твоята магическа душа,
орисана да ме обича вечно,
да ми прощава даже да сгреша,
със мене да танцува във безбрежност.

Ще бъда с теб и в други светове,
във други сънища и аналози,
ще ни запазят силни ветрове
в космичните надземни коловози.

24.12.2018г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар