Powered By Blogger

вторник, 18 декември 2018 г.

Накрая...





Накрая…

Пулсира тихо моето стъбло,
издига се сред лунния отрязък,
запазва ме небесното легло,
докато мисли чупя с нежен трясък.
Болезнени мъглите ме зовът,
потъвам в непрогледната им същност,
следите ми безгласно се топят,
докато пият от вселенска мъдрост.

Отново Бог е наредил мечти,
във стръмните полета на надеждата,
посипал ги е със безброй звезди,
а после е изчезнал в бездната.
И пак сме насаме ний двама с теб,
обсъждайки една любов непреходна,
гласът ми от гласа ти е спасен,
в безкрайността ни трепетна и шепотна.

И пъхвам в джоба ти аз светлина
родена във пространствата на времето,
загръщам се със твойта топлина
отхвърлила с усмивка бремето.
Пак ставам песен, огън и тъга,
една безмерна оцветена вечност,
а ти се скриваш в мойта тишина,
римувайки безкрая със човечност.

Накрая ли? Остава синева
във сенките на общите отблясъци,
а аз съм пак висока и с крила,
чертаеща „Обичам те“ сред пясъци.

18.12.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар