Powered By Blogger

петък, 14 декември 2018 г.

Войници бяхме...





Войници бяхме…

Войници бяхме двамата със теб,
пазители докрай на светлината,
израствахме във всеки следващ ден,
споделяйки със шепот тишината.

За тебе бях момичето – дъга,
а ти за мене – песен съкровена,
до мен вървеше в приказна страна
и пазеше душата ми нетленна.

Спечелихме безкрайната война,
сразихме враговете непростими,
ти ме спаси във не една беда,
запази цветовете ми раними.

Останах твоя атомна съдба,
вълшебен порив за любов и вечност,
прегръщаха те моите крила
и двама споделихме много нежност.

Огромни разстояния делят,
сърцата ни от този спомен звезден,
но в нас дълбоко клетвите горят
и ни напомнят всяка сладка есен

че нашта орис е да победим,
във битката – финал за световете
и бъдното с любов да съхраним,
в едно послание от ветровете.

14.12.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар