Powered By Blogger

сряда, 6 февруари 2019 г.

Такава съм...




Такава съм…

Такава съм – немирна, звездна, цветна,
разрошен от мечтите полутон,
за всяка болка винаги ответна,
със вятъра шептяща във синхрон.

Приятелство е моята посока,
реката в мен побира нежността,
душата ми разлистено дълбока,
върви по пътя все към вечността.

Една любов е тайния ми пламък,
разпъва ме на хиляди страни
и зная, че до сетния ми залък,
тя вътре в мен вълшебна ще гори,

защото съм орисана да бъда
за другите аз късче светлина
и някой ден в простор ще се досбъдна,
разперила магически крила.

06.02.2019г.
Елица




Честит ми личен празник!:)
Вече 42 – да бъдат здрави, усмихнати, щастливи, сбъднати!
Да бъда все така силна, всеотдайна, обичана и обичаща!
Слънчеви поздрави на моя Ден на светлината,
приятели!

Ели



Няма коментари:

Публикуване на коментар