Powered By Blogger

понеделник, 4 февруари 2019 г.

Сред спомена...





Сред спомена…

            на мама

Понякога посядаш в моя сън
и тихичко косите ми разрошваш,
замислено потапяш светъл звън
в сърцето ми. Гневът ми уталожваш.

Прошепваш ми невидими слова,
втъкаваш в тях усещане за вечност,
а после по пътеката сама,
отново се изгубваш във безбрежност.

Остава в мене топлия ти глас,
онази нежност вплетена в кръвта ми
и искам да си с мене още час,
да озаряваш трепетно духа ми.

Аз цяла се усещам само с теб
и все те търся в дните разпиляни,
но срещам само звездния ответ
на птиците в сърцето ми прибрани.

Оставам твоя мила светлина,
сред спомена за тебе като песен,
но виждам наште атомни крила,
преплетени в посока код „Небесен“.

04.02.2019г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар