Powered By Blogger

сряда, 20 февруари 2019 г.

Разплата...




Разплата…

У мен покълват атомни надежди,
растат нагоре, раждат синева,
преплитат се със моите копнежи,
раздиплят във небето светлина.

Пречистването още е далече,
напредвам бавно в тази тишина,
безвремието някога нарече,
душата ми да скита сред поля.

Дойдох вълшебна търсеща разплата
за стари грешки, злоба и вина,
събудила през времето обхвата,
на мисията с името „Звезда“.

И отговори идват във съня ми,
припомням си тегобите, врага,
прозренията парят във кръвта ми,
във костите усещам все студа.

Неправдата ще бъде възмездена,
така ми шепне вятъра в анфас,
а аз отново в ангел въплатена
ще полетя в божествения глас.

Ти пак ще следваш моята посока,
невидимите ми в простор следи,
а вярата ми цветна и дълбока
ще сбъдне с обич нашите мечти.

20.02.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар