Powered By Blogger

вторник, 26 февруари 2019 г.

Минорно...





Минорно…

                           на Жоро

Минорно капят зимните капчуци,
сълзите им се стичат във пръстта,
на къщата замръзнали олуци,
разказват приказка за любовта.

Прегръща ме сърцето ти от ляво,
завива ме със свойта топлина,
а времето отново е поспряло,
разпръснало гласа си в синева.

Мълча във теб и тихичко се взирам
в очите ти – затоплен шоколад,
посоката във тях аз пак намирам,
застигната от северния хлад.

Откри ме любовта и е спокойно
във моята изстрадала душа,
следите ти към мене животворно,
се вливат в мислите ми и кръвта.

Изминали са деветнадесет години,
но все така немирна аз горя,
в безбройни мигове докрай щастливи,
във нощите и в дните се топя.

Късметът ми във тебе се оглежда
и вечно пази моята звезда,
накрая знам аз всичко се нарежда -
търпението ражда чудеса.

26.02.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар