Powered By Blogger

петък, 2 март 2012 г.

Един пролетен подарък от мен


4 коментара:

  1. Веси, супер сиииии....
    Благодарско, имах нужда да чуя и видя нещо такова.... нежно...
    По-късно ще постна тук - в коментарите едно стихо...
    Прегръдки! Бягам на събрание!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ели :)) За съжаление поради нетърпението си не успях да дочакам слънцето и разцъфването на кокичетата ми, и ги наснимах затворени, свити в студа, душичките :))
    Но се радвам,, че са ти харесали!
    Успех и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  3. * * * * *

    Ще се пробудя отново в лъчи от зората,
    в усмивката нежна, в роса по цветята,
    и боса отново ще тичам в тревата,
    и сила ще черпя с душа от земята.

    Отново ще бъда свободна щастлива,
    зад рамо оставила тъжната зима,
    и вятър ще бъда и песен красива,
    във моята пролет от всичко ще има.

    А обичта си ще скрия дълбоко в сърцето,
    ще я мълча сред звездите и там – сред полето,
    безкрайна магия след мен ще разпръсна,
    и в ден неочакван за Теб ще възкръсна.

    Това ми хрумна по повод предстоящата пролет, след тази дълга и тежка изпълнена с доста негативни емоции зима, докато гледах кокиченцата и слушах хубавата песен.... Вярвам, че с напредване на годината нещата ще влязат в ритъм и ще дойде и позитивното! Като начало реших тази година да имам рожден ден вместо на 06.02. на 06.06 :))) Казах на всички приятели, че тогава ще почерпя за моите 35!:))) Тогава ще има слънце, ще бъде топличко и определено ще има повече настроение! Веси, пак прегръдки - > ще чакам клипче и със снимки, когато кокиченцата се разтворят, сигурно ще се получи интересно...

    ОтговорИзтриване
  4. МНОГО МИ ХАРЕСА СТИХОТВОРЕНИЕТО, ВСЕ ЕДНО ЧЕ АЗ СЪМ ГО ПИСАЛА :))
    В СМИСЪЛ, ЧУВСТВАМ ГО БЛИЗКО!
    Хитро си го измислила, с рождения ден...значи, ще очаквам и аз почерпка, на 06.06., а пък аз ще черпя само два месеца след теб ;)
    Ще има и разцъфнали кокичета, само дебна слънцето...
    Да, когато слънцето го има, се получават магически ефекти с цветята...повече от интересно е :)
    До скоро!

    ОтговорИзтриване