Powered By Blogger

събота, 17 март 2012 г.

Шепота ти....






* * * * *

Шепнеш ли или без глас....
Отново ми говориш в тъмното....
Шепни ми във среднощния безкраен час....
Аз крача смело там към Теб....
Във бъдното....

От шепота ти блика светлина....
А тя облича тялото ми във илюзия....
Небрежни стъпки сред безименна река....
Отново раждат нашата....
Дифузия....

Шепни ми в този кръговрат....
От сила и изгарящи съмнения.....
И винаги в забързания свят....
Пази от бури моите....
Движения.....

* * * * *


Your whisper....

1 коментар:

  1. Някакво такова вървящо…

    Ден след ден във този свят,
    от звезди и смях огрят,
    аз вървя по път безкраен,
    тъй пленителен, омаен…

    А понякога летя
    и със птиците шептя,
    с ветровете се шегувам
    и под слънцето лудувам…

    Пръскам само светлина
    и вълшебна доброта,
    аз надеждата ти връщам
    и в магия те обгръщам…

    Хей, подай ми ти ръка,
    ще се скитаме така –
    в приказката от мечти
    винаги Любов блести…

    http://www.youtube.com/watch?v=khrx-zrG460

    Усмихнато ми е -> Жоро е "виновен" за това!:)))

    ОтговорИзтриване