Powered By Blogger

четвъртък, 29 март 2012 г.

The Line....




* * * * *

плаках пак…
за Теб и онова разбиране…
което се изгуби между вятъра…
отдавна…
бях дете, а ти си тръгна…
там – във светлото…
остави ме объркана…
в една полуреалност…
със изкривено от сълзите
съществуване…
с размити по стъклото капки дъжд…
със слънце…
вече незатоплящо…

студено ми е…
много много дни…
но свикнах повече да Вярвам
в себе си…
в сърцето си….
в една душа обречена
на вечно лутане…
някъде към Вечното…

за теб си мисля…
Винаги когато слънчев лъч…
на челото ми в утрото
почука…
до болка вия, плача
и без глас…
опитала от всичко
да се скрия…

И пак Сама ще трябва да реша…
да оцелея
или да изчезна…
в една мечта
за малко ще се приютя…
а после пак
с реалността си
ще се слея…



* * * * *

2 коментара:

  1. Тук моята душа ли си описала, Ели :)
    Аз сега ще ти подаря моите нарциси

    http://www.youtube.com/watch?v=8x-iy16R0E0

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Веси,
      тия дни ще ти пиша. Само да се прибера от път. Аварирахме сериозно, още не сме се прибрали.... Може би съм описала твоята душа.... Стихото е за липсата на мама в моя свят, когато ми е най-тежко пиша за нея.....
      Ето нещо което пък се роди тая вечер докато гледах едно клипче направено от Иван Начев :


      * * * * *

      на този път поредно изпитание
      в среднощен вятър
      и дъждовно утро
      в съня прегърнала поредното
      признание
      във дните към реалността си
      се завръщам....

      и някъде зад ъгъл неочаквано
      ще срещна знам
      аз някой ден мечтите си
      ще ги докосна
      с връхчета на пръстите
      в следите им
      изгубила очите си....

      http://www.youtube.com/watch?v=gJEZW4CS-j8

      ПП : Нарцисите са СУПЕР! Ако искаш ги пусни като отделно постче! Прегръдки, мила!:)

      Изтриване