Powered By Blogger

понеделник, 5 март 2012 г.

The space between us….

Music waterfalls....
  Weather Storm ....

* * * * *


Времева буря....
И едно разчупване....
Излязох от черупката – прикритие....
Тъй дълго бях във самота....
Затворила пространството между....
Теб и мен....
Преди и след....
Ден и нощ....
И две луни до две слънца....
Докоснати със пръсти там....
Сред думите....
Мълчанието ме държа....
Във някакво възможно сливане....
Усети ли.....
Усетих ли....
Изтичат мислите в една река....
А разстоянието се смалява....
Помежду ни....
Дори сега избрала да мълча....
Тя любовта....
Невидима остава....
Във душите ни....


* * * * *



The melody....

* * * * *

2 коментара:

  1. На Някой много близък на душата ми както стана ясно днес му предстои тежко изпитание....
    Тази високосна година ще ни измъчи тотално очевидно....:(
    Та по този повод едно стихо с едно клипче, което съм правила преди няколко години и е посветено на едно много силно виртуално приятелство, което за съжаление се изгуби по решение на Съдбата някъде във Вселената, но вярвам че по някакъв невидим начин присъства и в днешните дни близо до мен....

    Не се страхувай.....
    на Албена

    Не се страхувай в тъмнината....
    Ръката ти ще подържа....
    В приятелска завивка ще те скрия....
    С очите си ще случа светлина....
    Приспивна песен нежно ще изпея....
    В съня ти ще разпръсна тишина....
    В една надежда винаги ще тлея....
    Ще върна в теб отново радостта....
    Те бурите са за да оцелеем....
    И видими да станем за света....
    В зора усмихната отново да изгреем....
    Със вятър да се слеем след дъжда....
    Аз моля те да имаш малко вяра....
    И малко страх във джоба за изпът....
    Съдбата на щастливите помага....
    В безкрайния житейски водовърт....

    05.03.2012г.

    http://www.vbox7.com/play:252de786

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за невероятните строфи които споделихте с нас.Вижда се че имате талант да пишете, свой стил и се надявам да продължавате все така!Тази част....'Приспивна песен нежно ще изпея....В съня ти ще разпръсна тишина....В една надежда винаги ще тлея....Ще върна в теб отново радостта....Те бурите са за да оцелеем....И видими да станем за света....В зора усмихната отново да изгреем....Със вятър да се слеем след дъжда....Аз моля те да имаш малко вяра...."надеждата винаги я има, и така трябва да бъде, все пак всичко зависи и от нас, нека бъдем по добри и да сме щастливи с живота който сами сме избрали да водим.

    ОтговорИзтриване