Powered By Blogger

понеделник, 12 март 2012 г.

Желания....






* * * * *

Как искам в хоризонта да потъна,
изгубена сред сини дълбини,
една вълна щастлива да прегърна
във слънчевите мартенски лъчи.

На пясъка сърце да нарисувам
и името ти нежно да мълвя,
със вятър по брега да полудувам,
пътека лунна в нощ да извървя.

Мечтите си във шепите да скрия,
дворец от миди да си построя,
душите ни в магия да обвия,
във птица волна да се преродя.

Една звезда да бъда във небето,
безмълвна да дарявам светлина,
и всички тайни скрила сред морето,
да сбъдна свойта приказна съдба.

 
* * * * *

The melody and video....

* * * * *

***** 

3 коментара:

  1. * * * * *

    Вятър ме прегърна изведнъж
    Нежно в мислите ми
    Отпечатък сложи
    В себе си ме върна
    Отведнъж
    Разпиля в безкрайното
    Копнежи

    Приютих се в неговия храм
    И солено плаках мълчалива
    Във дълбокото у себе си
    Признах
    Само с Него
    Чувствам се
    Щастлива

    Завъртя ме
    В страстен бавен танц
    Подари ми мигове от вечност
    После ме остави
    Да вървя
    Скитаща във своята
    Безбрежност

    10.03.2012г.
    (след снимките на ветрогенераторите)
    Св.Константин и Елена, хотел Сириус

    http://www.youtube.com/watch?v=xEy_3igupT8

    ОтговорИзтриване
  2. Wait for me....

    чакай ме….
    когато в тъмнина вървя….
    и само вятър стъпките ми гали….
    а някъде под синьото небе….
    намигат пак щастливи светофари….

    чакай ме….
    там – в моите коси….
    е скрито неумиращото време….
    на нашите преплели се души….
    отхвърлили житейското си бреме….

    чакай ме….
    ще дойда някой ден….
    и пак в магия нежна ще обвия….
    душата ти завинаги във плен….
    на тази неочаквана стихия….

    чакай ме….
    на оня кръстопът….
    покрил мечтите ни със прах от световете….
    очите ми – те вечно ще мълвят….
    че Те Обичат – скрит сред дъждовете….

    чакай ме….
    и Вярата за Нас….
    в сърцето си пази между сезоните….
    ще се наскитам някой ден….
    и ще ме върнат пак във Теб просторите….

    http://www.youtube.com/watch?v=zKTwvqR6BiI

    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Diamonds and Rust....

    докосва времето
    небесен спомен
    изплувал от вълшебните мъгли
    и като лист от есента отронен
    за кой ли път
    се скитам във преди

    във слънчев лъч
    сълзата си ще скътам
    а тя като брилянт ще заблести
    по пътя си надежда ще залутам
    а ти ще ме погалиш
    във зори

    ах как обичах топлите ти длани
    шептящи ми под пълната луна
    и всички твои тайни
    неразбрани
    аз като вятър срещах
    по света

    обичаше безкрайното дълбоко
    на моя поглед
    с име синева
    ала Съдбата някак си жестоко
    пречупи твойте
    мънички крила

    отмина времето
    и прах разнесе
    по стъпките ни в чудните поля
    но пак към Теб
    копнежът ме отнесе
    при първите акорди
    в песента

    18.10.2012г.
    @Eli

    http://vbox7.com/play:5a744be3

    ОтговорИзтриване