Powered By Blogger

вторник, 6 март 2012 г.

Не се страхувай.....





* * * * *

                             на Албена

Не се страхувай в тъмнината....
Ръката ти ще подържа....
В приятелска завивка ще те скрия....
С очите си ще случа светлина....
Приспивна песен нежно ще изпея....
В съня ти ще разпръсна тишина....
В една надежда винаги ще тлея....
Ще върна в теб отново радостта....
Те бурите са за да оцелеем....
И видими да станем за света....
В зора усмихната отново да изгреем....
Със вятър да се слеем след дъжда....
Аз моля те да имаш малко вяра....
И малко страх във джоба за изпът....
Съдбата на щастливите помага....
В безкрайния житейски водовърт....


* * * * *

The melody....


 

* * * * *

1 коментар:

  1. ps : И нещо, което е в този ред на мисли и ми хрумна по повод една публикация при Сестричката :

    * * *

    Вдишвам на три….
    Издишвам на три….
    Вървя и боли….
    А вятър шепти….
    И някак е странно….
    В едното небе….
    Отново да бъда….
    За малко дете….

    Вдишвам на три….
    Издишвам на три….
    Край мене гори….
    А пътя блести….
    Все тъй ме държи….
    Безмълвно тъжи….
    И скрито в мечти….
    Сърцето тупти….

    Вдишвам на три….
    Издишвам на три….
    Той пак ме спаси….
    И в мен се стопи….

    Ключовия момент явно е Три!:)))

    ОтговорИзтриване