Powered By Blogger

събота, 31 март 2012 г.

Изпитания по пътя....




* * * * *

на този път поредно изпитание
в среднощен вятър
и дъждовно утро
в съня прегърнала поредното
признание
във дните към реалността си
се завръщам....

и някъде зад ъгъл неочаквано
ще срещна знам
аз някой ден мечтите си
ще ги докосна
с връхчета на пръстите
в следите им
изгубила очите си....


Cosmic Love - Kitaro



*****

искам да крещя
но нещо в мен изгаря
нещо в мен се счупва
и мълчи
стена висока
мислите възпира
стопява ги във нощните
мъгли

ще ми прости ли времето
небето
и шепота в безименна река
че думите превърнати
във ехо
затворих зад невидима
врата

ще ме прегърне ли отново
вятър
роден във огън
и във светлина
дали на север
някъде в полята
ще скита пак след мене
радостта

все тъй вървя
и под звездите лунно
надежда в шепите си
тихичко държа
дори за малко
в страх да се изгубя
към бряг единствен път
ще извървя

Няма коментари:

Публикуване на коментар