Powered By Blogger

вторник, 7 август 2012 г.

Има кътче в моето сърце….






* * * * *

има кътче в моето сърце
където слънце вятъра пресича
там сливам се със Теб в едно небе
надежда бяла страстно ме съблича….

има кътче в моето сърце
където всички думи са вълшебни
и влюбени щастливи цветове
преплитат се във мислите ми звездни….

има кътче в моето сърце
където всички рани са лечими
безгрижна скитам пак като хлапе
по улици от минало любими….

има кътче в моето сърце
където всички тайни са реалност
и сгушена в любимите ръце
трептя в Живот – магическа безкрайност….

@Eli

 

*****

8 коментара:

  1. Размисли по път (вслушана в сърцето)....

    уморена скитам всяка нощ
    и боси стъпки пръскам сред звездите
    Луната гледа с тихата си мощ
    а от въпроси моя свят обвит е
    нашепва вятър сладко-син рефрен
    една надежда скрито се процежда
    а погледа на птици устремен
    във свят вълшебен странно ме отвежда
    измокрена във бисерни реки
    а после в слънце златно изсушена
    една мечта в косите ми блести
    сред летните мъгли родена
    и чакам знак житейски нелогичен
    но вътре в мен отекващ като брод
    а избора – той винаги е личен
    и вид рожденно дефиниран код
    нетърсеното щастие ще случа
    там някъде накрая на света
    кармичните уроци ще науча
    докато тичам все след Любовта
    08.08.2012г.
    @Eli

    http://www.youtube.com/watch?v=kcCqWfLUzlU&feature=my_liked_videos&list=LL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Ели! Още едно вълшебство си сътворила. Това тайно местенце явно всеки си го има. Но знаеш ли, аз си мисля че трябва по - рядко да го навестяваме. Защото то е и красиво и магично, но си остава мечтание и в последна сметка оставя тлееща болка по онова що го няма, а е само в онова специално кътче на сърцето. Благодаря ти за песента с която ме поздрави при предишния ми коментар. Насладих й се. Бъди щастлива Ели! И когато пишеш в синьото небе "Обич" нека е с усмивка –:)

    ОтговорИзтриване
  3. Хей....
    А ти пак не си се подписал....
    Благодаря ти за коментара....
    Много е лесно да се пожелава щастие, знаеш ли, но понякога е малко трудно изпълнимо в реалността при наличие на сериозни проблеми, вярвам обаче, че и това ще отмине и отново ще грее слънце и всички желания ще се сбъднат когато тогава....
    А къде е твоето тайно местенце? (с любопитство да попитам) :)))
    Просто ми го прошепни - > аз знам да пазя тайни....
    А стиховете.... Те просто текат, като бисерни реки.... и са някак тъжно-Радостни и Радостно-тъжни, усещането ми е че тъй ще е, докато извървя Пътя....
    Поздрави и пак наминавай ~

    Ели

    пп : Аз тези дни съм на тази песен, даже и стихо се роди по повод нея : http://www.youtube.com/watch?v=wCcJuN47UcY&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=1&feature=plpp_video

    ОтговорИзтриване
  4. Отново не съм се подписала. -:) Какво значи някакво си име. Естествено че и аз си имам моето кътче. Частичка от онова имагинерно място, което наричаме Душа. Мисля си че едва ли има човек на този свят, който кога по - рядко, кога по - често да не се сгушва в тайното си местенце. Е, друг е въпросът какво е скътал там. Дали душата ще затрепти от сладки усещания или ще проплаче от стаената болка.Или пък ще се сгрее от прекрасни спомени и после ще застине от болката на невъзвратимостта. Радостно - тъжни...Знаеш ли? Мисля че си погалена от съдбата. Когато можеш да излееш Душата си в стих сигурно се чувстваш свободна.
    Песента е различна, докосваща. Остава да публикуваш и стиха заедно с тази песен. Ще го чакам и ще надничам тук.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Така е, права си... Какво значение имат имената.... Като че ли те са по-важни в реалността. Аз например не отдавам значение на физическия образ на хората, с които комуникирам във виртуала. Много хора много ми се чудят, но си мисля че ако трябва да знаеш как изглежда някой - то получаваш знаци в тази посока или пък.... той ти се случва в реалността и така всичко си идва на мястото. Разбираш ли, разсъждавам си над това че някак си във виртуала нещата (отношенията) се случват на половина и ако според Съдбата трябва да се случат нацяло т.е. имаш нужда от случване нацяло то виртуала се пренася в реалността. И там опознаваш и физическия облик т.е. Другия става цялостен за теб и отношенията ви преминават вече на един по-висок етап.:)
    Погалена от Съдбата.... Незнам.... Не се чувствам така.... По-скоро доста наказана от Съдбата.... Стиховете наистина ме карат да се чувствам свободна. Има едно "нещо" което ме тласка напред в тази стихотворна стихия, държи ме невидимо-мълчаливо за ръката и механизма трака, излизат интересни неща.... Дори не мога да си го обясня, но знам че е някакво чувство каквото не съм изпитвала никога през живота си.... Събира у мен всичките бушуващи емоции, мисли, копнежи, представи, мечти в и извън мен - връзва ги в някакъв магически възел и в момента, в който стихът се подреди - > възелът се разплита от самосебе си и така до следващия път....
    И знаеш ли, радвам се че си жена - обичам да водя разговори с жени, за нашите си - женските усещания, защото така променям и самата себе си.... Няма да любопитствам коя си, а ще ти дам време сама да ми споделиш!:)
    Въпросния стих - може би към 15.08....
    Поздрави и на теб!:)

    Ели
    пп : Обичам Schiller - поздрав с едно парче, което днес открих и може би ще използвам за някой от новите ми стихота - http://www.youtube.com/watch?v=YaB8isp0OJE&feature=g-vrec

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей отново!
    Прекрасен е поздрава ти. Имаш чудесен нюх за музика. А ако не беше жена едва ли щях да оставя коментар. Знаеш ли, рядко коментирам. Влизам тук - там, чета, гледам и толкова. За мен лично изказаните думи (написани)открехват врата към Аз-а. Показваш поне парченце от Душата си. Е, ако казаното не е съвсем безлично и тривиално. От друга страна това е и едно (в първия момент) неосъзнато желание за контакт. Чак после осъзнаваш че е така -:)
    Нека и аз те поздравя. Надявам се да харесаш поздрава ми. С него ти желая една пълна, успешна и радостна седмица -:)
    (Това пък е една от моите любими изпълнителки)
    http://www.youtube.com/watch?v=kUfAZf0MfAs

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей,
    благодаря за песничката - обичам филмчето "Последният мохикан", защото често точно така се чувствам...., а тази песничка беше в саундтрака. Напоследък и аз много-много не говоря. Усещам се като в менгеме - притисната от всички страни и не мога колкото и да се опитвам да отхлабя захвата.... Просто дишам, колкото ми стигат силите и се надявам да ги преживея трудните моменти и си повтарям, че дори и тези тежки изпитания са за добро..... Понякога ме стисва за гърлото отчаяние.... Искам да отида в гората и да се накрещя, вероятно и до там ще стигна..... както е тръгнало.... И някакво усещане за промяна се настанява у мен.... Просто се надявам да ми стигне жизнената сила да извървя стъпките до момента на решението.... Защото живота се живее един път.... и е невъзможно до безкрай да правиш компромиси със себе си, особено когато не се усещаш добре и пълноценен....
    Радвам се, че идваш.... Винаги си добре дошла в това мое ветровито местенце.... където изпращам моите послания към Вселената в очакване да ми отговори или просто да ме случва всеки следващ ден по-добра и по-успешна, въпреки изпитанията....
    Иван е направил един много хубав видео клип с песен, която харесвам и кадри от филмче, което ми е от любимите....
    Поздрав с него и усмихнат следобед пожелавам :
    http://www.youtube.com/watch?v=V2_5Imqp9T0&feature=g-all-u

    Ели

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей Ели!
    Не ми харесва стаената напрегнатост у теб. В смисъл че ми се иска да не ти е толкова трудно. А това че ти се иска да идеш някъде и да крещиш с пълни гърди все пак говори че в теб има много стаена енергия, че не си се предала, че си гневна на статуквото, но не и примирена. Далеч по - зле щеше да е ако наблюдаваше нещата около себе си с отсъстващ дух, сякаш си извън събитията. Това вече е предаване. И дишай, и живей тук и сега.
    -:) Благодаря за поздрава. Песента е много хубава. Харесвам тази песен. А слайда на познатия ти го изгледах и съм заинтригувана от кадрите на филма. Не съм го гледала. Ако трябва да съм откровена, аз избягвам да гледам клипове. Когато пускам някой клип обикновено рея поглед и не гледам слайда, само слушам песента. Така се абстрахирам от внушенията, емоциите и възприятията на правилият слайда човек. Но филма ще потърся и ще го изгледам.
    Мисля вече да не влизам в този пост. Направихме цял ферман Ще вървим напред. Видях че имаш нови неща.-:)

    ОтговорИзтриване