Powered By Blogger

сряда, 15 август 2012 г.

Дръж се за мен.....












*****

вървя
по острото назъбено стърнище
очите слепи
във косите прах
една звезда сълзите пресушава
и пътя осветява
пак

за мен се дръж
това остава само
в торбата от горчива самота
макар понякога
от болка да пресяда
в тунела май се вижда
светлина

какво е щастието
мигове от вечност
накъсани лъжливо във зори
в очите ми
угаснала безбрежност
в ръцете ти
заключено “преди”

незнам защо
изгубих цветовете
на миналите близки небеса
далече съм
във плен на ветровете
и следвам просто
нишката Съдба

ще те (го) Обичам Винаги
в безкрая
по странна траектория с лъчи
от птиците аз знам
че ще узная
дали в съня му (ти)
моя глас звучи

за мен се дръж
това остава само
когато бурята до край ни изтощи
вълшебен Феникс
в скитащото ято
дарява сила
в идващите дни

@Eli

                

   

< - >

4 коментара:

  1. Хубаво, Еличке! Но защо са тези колебания - те /го/, му / ти/ ?... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хах, Марински....
    Не, не, не са колебания....
    Уф, предполагах че може и да не бъда разбрана правилно....
    Едното е прякото обръщение към Него, а другото е обръщението към Вселената с обясненията ми за Него....
    Може да се чете и така и така <-> :)
    Андърстенд? :)))
    Айде бягам че главата ми бръмна от тия искове на ЕОН.
    Хубава вечер и ти благодаря, че се отби и коментира....

    Еличка

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина тази песен се и стиха ти се допълват идеално. Беше казала че ще публикуваш стих провокиран от тази песен. Получило се е идеално -:)

    ОтговорИзтриване
  4. Привет,
    благодаря ти....
    Някак си така се случват при мен стиховете - > мисля си за моите си неща, после чувам дадена песен или само мелодия или пък загледана в зелените листенца на дървото зад прозореца ми тук в кабинета, в който напоследък прекарвам по над 10 часа взряна в монитора думите сами се подреждат и се ражда стиха.... Всеки път е различно, има само едно непроменено нещо - усещането за обич, което според мен винаги съпътства мотивацията ми за каквото и да било действие в живеенето ми....
    Тази песен много ми харесва, много е истинска и за пореден път ме кара да разсъждавам над извора на сила в човещките взаимоотношения в широк смисъл и в партньорските взаимоотношения в тесен смисъл.....
    Та така....
    Хубаво ми е да вървим напред в нашия разговор....
    Благодаря ти, че идваш....

    Ели

    ОтговорИзтриване