Powered By Blogger

вторник, 28 август 2012 г.

Summertime Sadness….










*****
eдна тъга след лятото извира
потича като вятърен рефрен
магията отново преоткрила
се втурвам след отлитащия ден
а босите ми стъпки мълчаливо
пак  отразяват бряг и светлина
от  облаци погалена  игриво
усещам  част от твойта топлина
усмивка нежна пари в мойте длани
и птиците танцуват във синхрон
мечтите ми във сънища избрани
по пътища се скитат в полутон
политам във небесните полета
прегърнали душата ми с копнеж
говоря със вълшебните дървета
облечени във цветно-летен скреж
аз само теб откривам в синевата
във всяка глътка слънце сред дъжда
със твоя глас ми шепне тишината
щастлива съм дори и да тъжа

@Eli

 


*****

3 коментара:

  1. Нежно, влюбено... Сърдечни поздрави, Еличке! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Марински,
      нямаше ме няколко дни...
      Бях забравила колко е хубаво без интернет и компютри....
      При първа възможност пак ще изчезна...
      Хубава седмица и на теб!:)
      А стихото... - > каквото-такова :)))

      Сърдечни поздрави и на теб, приятелче,
      Ели

      Изтриване
  2. Синьо….

    прозрачно синьо
    шепот на вълни
    и пясъчни рисунки
    с дъх на стъпките ми
    душата ти във слънцето блести
    невидимо долавям мислите ти

    далече там
    на чудните скали
    вълшебен вятър
    кръгове люлее
    с очите си докоснала лъчи
    една реалност знам че ще изгрее

    крила на птици
    смях покрай брега
    изгубено-намерена се скитам
    във изгрева прегръщам тишина
    във залеза
    към бъдното отлитам

    а ти ме търсиш
    в думи и звезди
    във сънища
    солено оцветени
    сърцето ти за моето тупти
    сред влюбени планети
    онемели

    ще дойда боса
    точно в полунощ
    след часове след дни
    или години
    в една Любов без време и компас
    живеене от бурите сме скрили

    безкрайно синьо
    морски дълбини
    весла и лодка
    спомени проблясващи
    ще ме намериш някога нали
    мечтите затова са неугасващи

    03.09.2012г.
    @Eli

    http://vbox7.com/play:bc937842

    ОтговорИзтриване