Powered By Blogger

сряда, 22 август 2012 г.

Откакто те обичам....







*****

от оня миг
във който те обичам
душата ми по-истински звучи
а босите ми стъпки
в мрака
оставят видими за звездното следи

косите ми
по вятър разпилени
събират пътища във лятна
тишина
а мислите ми в твоите поспрели
прегръщат пак желана свобода

от оня миг
във който те обичам
по-бързо някак времето лети
вълшебни думи
шепнейки изричам
изгубена в простора от мечти

и все така съм
малка уязвима
там някъде на края на света
Единствена сред многото Любима
в безкрая странно случена
Съдба

@Eli


                       
                                       

2 коментара:

  1. Августовско вълшебство....
    (споделено по вятъра)

    една година някак си отмина
    пак крача боса в нощната трева
    а отдалече ти ми се усмихваш
    погалваш ме със шепот на звезда....

    въпросите останаха на прага
    душата ти последвах и мълвя
    Тя – Любовта не можела да чака
    но своя път до край ще извървя....

    откривам те във ятото на птици
    във филмите изгледани преди
    небрежно скътан в моите зеници
    си първият ми лъч в зори....

    нетърсено но приказно вълшебство
    споходи мойта вятърна съдба
    и спомен мил от синьото ми детство
    при мен за миг внезапно долетя....

    прегърнах неизвестния ти образ
    и думите разпалили страстта
    в огромната житейска пропаст
    без парашут аз все към теб летя....

    то времето безмилостно се скита
    а хоризонта пак е шепа прах
    дали обичам слънцето ме пита
    „разбира се” отвръщам му без страх....

    във бъдното се вглеждам мълчалива
    събрала с нежност цветната дъга
    единствено със Тебе съм щастлива
    дослучена в безкрайното мечта....

    22.08.2012г.
    @Eli

    пп : Тъй се случва понякога - излизат по повечко.... Музата е виновна... Както казах и на другото си местенце - ще и търсим "вятърна отговорност".... :)))
    Време е за сън, че утре ме чака яко писане и няма да има време за блога.
    На който ще намине да чете поздрави с обич!

    Ели

    ОтговорИзтриване
  2. 3,676
    А слънце свети зад прозореца в предпоследната стая по коридора в дъното, в ляво....:)))))

    ОтговорИзтриване