Powered By Blogger

сряда, 12 септември 2012 г.

На облака....





изображение от тук

*****

на облака от своите мечти
със вятъра спокоен пак се носи
в очите му надеждата  блести
а мислите му – слънчеви и боси
затичаха надолу към града
в една пресечка лява до завоя
съдбата му се сбъдна във дъжда
и нечия душа направи своя
вълшебно влюбени под синьото небе
с небрежни стъпки хукнаха в простора
помаха им усмихнато дете
изпратиха ги бързащите хора
а облака изчака мълчалив
и своя пристан нежно им предложи
обгърна ги във бял прозрачен дим
печат за вечност в раниците сложи
пътуват вече хиляди лета
по вятъра ръцете си преплели
и обич тиха сипят над света
във сънища сред звездното родени

@Eli



            

 *****

3 коментара:

  1. Една лъжица…

    една лъжица нежност
    е достатъчна
    за да нахраня моята душа
    да скрия сила
    в себе си
    с нечаканост
    да си простя
    дори и да сгреша

    една лъжица обич
    е спасение
    за вярата ми
    в есенни мъгли
    небрежен зов
    от синьо измерение
    ми носи вести
    винаги в зори

    една лъжица радост
    е магията
    смълчана в съкровени
    дълбини
    тя като музика
    се влива в мене цялата
    понася ме
    към слънце и звезди

    една лъжица истина
    е пътя ми
    във бъдещите
    неизвестни дни
    по стъпките ми
    водещи за някъде
    една надежда
    винаги блести

    една лъжица…
    знаеш го, нали…
    @Eli

    ОтговорИзтриване
  2. а облака изчака мълчалив
    и своя пристан нежно им предложи
    обгърна ги във бял прозрачен дим
    печат за вечност в раниците сложи...
    Много е хубаво, Ели!

    ОтговорИзтриване