Powered By Blogger

неделя, 9 септември 2012 г.

Вятърен залез....







*****

Вятърен залез в сърцето ми пари,
небето рисува цветя и опали,
сред синьото шепнат лъчите искрящи,
за миг приютили мечтите трептящи.

Птиците търсят с крилата посоки,
насред висините безкрайно дълбоки,
очите потъват в незнайно далече,
бездумно да скитат Съдба ги обрече.

Разпръснати думи за миг в тишината,
отнесе ги порив далеч по Земята,
докоснаха нечия малка Вселена
в дъждовна магия внезапно родена.

Накрая смълчани звездите изгряха,
за залеза песни вълшебни запяха,
душата ми нежна по пътя отлита,
със плащ на надежда от вятър обвита.

@Eli


 

*****

7 коментара:

  1. Прекрасен стих,както и всички останали!!!Благодаря,Ели и не спирай!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей, Ели,
      здравей среднощно....
      Видях, че си имам нов регистриран член и не знаех как да ти напиша и да те поздравя!
      Радвам се, че се обади и ми е приятно, че идваш тук във Вятърното.... А освен това сме и съименнички!:)

      По тези дни излязоха нови интересни нещица. Ще ги пусна в следващите дни от месеца. В процес на обработка на постовете съм. Натрупала съм солидно количество чернови - над 80 и в следващите месеци помалко помалко ще ги споделя.... живот и здраве!
      Поздрави и Спокойна нощ от мен, Ели!:)

      Ели

      Изтриване
  2. Уф, Ели...ептен се омазах с коментарите
    писах ...трих...айде, после ще намина пак

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еоооо, споко бе,Бени,
      получава се! Регистрирай се при членовете и си готова!
      Пиши и коментирай каквото решиш. Welcome си!:)))
      Когато решиш да премахнеш даден коментар, аз го виждам и през админ панела, след делийтването от потребителя го делвам тотално от публикацията. Тъй че, спокооооо!Пиши, трий, пак пиши, нали блоговете ни са за това! Много ти е хубавка тая снимка!:)
      Айде чака ме прахосмукачката! До скоро!:)

      Ели

      http://www.youtube.com/watch?v=QhO-4cCQSUU

      Изтриване
  3. Целувка-нежност....
    (по Водолейски)

    целувка-нежност в мислите ми
    кацна
    сънувана
    в далечни измерения
    и стъпки-две
    сред синя необятност
    заключиха ме
    в кръг за откровения

    една минута случена
    достатъчност
    в прегръдка залюля ме
    със обичаност
    а после с леко скитаща
    признателност
    във себе си ме назова със име
    Истина
    @Eli

    Това нещо провокирано от прочетен стих при Марински :)
    За хубавко начало на седмицата....
    Всъщност снощи се появи и един стих за Безвремието, но ще го пусна в отделен пост.....
    Интересна цифра на посещенията - 3999, кой ли ще е 4000 посетител на блога?!:)))
    Успешна седмица на всички, които ще надникнат насам....

    Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Привет, Ели!
    Поздравявам те за стиховете нежно-бели!...
    И за хубавия клип - хип-хип!... :)
    Усмихната седмица!...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А ти, Марински си 4 -хилядното посещение в блогчето ми!
      Радвам се! Благодаря ти за пожеланията!
      Клипчето е нещо от душата...., но ти си го усетил вероятно...
      Поздрави и все така да провокираш към стихотворство!:)

      Ели

      Изтриване