Powered By Blogger

сряда, 5 септември 2012 г.

Hold me for a while....



Music waterfalls....


* * * * *

Една сълза търкулна се в безкрая
В съня солено-страстно  те целуна
Прегърна те със носталгична нежност
Помаха ти от кръстопътна Вечност
Остави ти писмо там сред звездите
А после се изгуби във мечтите

* * * * *



Прегърнати планетите шептят
И водопадни мислите им бягат
Мечти вълшебни в синьото летят
Ръце към неизвестното протягат
Една вълна се сля със океана
И негова за Вечност си остана

* * * * *


Летя към бряг скали и синева
Следите ми от вятъра се скриват
Обгръща ме вълшебна тишина
А в нея твойте сънища извират
За кратък миг във танц ме прегърни
А после във Зора ме превърни




* * * * *

2 коментара:

  1. Ели, здравей!
    Нося ти широка усмивка и прегръдка -:)
    Това което си написала звучи вълшебно. Достави ми истинско удоволствие. Искам да вярвам че те заварвам в настроение за полет, като в онзи постинг.
    Желая ти весели почивни дни. Слънчев лъч в очите искри да запали, вятър в косите да се заплете и лицето с ласка да обгърне. Душата обич да препълни. Така искам да бъдат за теб тези дни.
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461890860509705&set=a.406889256009866.97110.167058013326326&type=1&theater
    Ето така да се чувстваш
    -:) (f)

    ОтговорИзтриване
  2. Привет средощно, f, :)))
    опитвам да си почина...
    Чета си една книга и си разсъждавам над нея, открих доста неща свързани с мен в нея...
    Радвам се, че стихотата ти харесват!
    Снимката е страхотна. Благодаря ти, мила!
    Усмихна ме! Ти да си изкараш страхотно там, където си и ще чакаме снимки!
    Прегръдки,

    Ели

    ОтговорИзтриване