Powered By Blogger

петък, 21 септември 2012 г.

Аз вярвам....







*****

                               на Таня

Че те обичам искам да ти кажа,
че вярвам в теб, във нашите мечти,
във чувствата които ме изгарят,
които ме пробуждат във зори.

Аз вярвам, че доброто съществува,
че има хора честни и добри,
че истинската обич тържествува
напук на всички болки и злини.

Аз вярвам в любовта като жарава,
червена като залеза кървящ,
отворен, като огнестрелна рана,
като дете за майка си тъжащ.

Аз вярвам, че живота продължава,
а времето отмерва своя ход,
че хубавите спомени остават,
да сгряват в миг студения живот.

                                   10.09.1992г.

@Eli


ps : На 11.09.2012г. приятелката ми Таня, на която е посветено това стихотворение стана за първи път майка! Роди момиченце! Искаше ми се по някакъв начин да я поздравя и така намерих повод да споделя отново това стихо отпреди 20 години! Повече такива щастливи мигове в дните ни, това си пожелавам, не само за мен и Таня, но и за всички наши близки и приятели!


 

****

Няма коментари:

Публикуване на коментар