Powered By Blogger

петък, 7 септември 2012 г.

Неразбраност....





*****

непонятни сини небеса
обгръщат измореното ми тяло
във люлка от звезди и тишина
душата ми полюшват онемяло
попиват мисли в сивият асфалт
стърчат дървета странно оцветени
там някъде до мигащ светофар
мечтите ми за малко са поспрели
в дълбокото извираща тъга
за кой ли път кръвта изпепелява
изтръпнало внезапно в летен студ
сърцето ми безмълвно се стопява
години чаках още от дете
една вълшебна близост да покълне
но този който исках да поспре
така и не успя да ми отвърне
Здравей мълвях под слънце и в дъжда
пред смърт дори самичка се изправих
не се страхувах даже да сгреша
условия на никой не поставих
дошло е време вече да реша
по кой съдбовен път да си замина
и себе си сама да утеша
че всяка трудност мога да премина
във шепите ще скрия обичта
под стъпките молитва да ме помни
а после ще потърся радостта
разперила крилете ветрогонни

@Eli

Няма коментари:

Публикуване на коментар