Powered By Blogger

вторник, 25 септември 2012 г.

Самодивско....




2 коментара:

  1. Здравей Ели!(hug)
    Докато ме нямаше си написала прекрасни стихове. И най - прекрасното е че от тях не лъха на тъга. Усетих мечти, надежди... и много красота. Радвам се да те заваря в такова настроение. Успя ли да отдъхнеш? Аз да. Нося ти усмивки от Пирин. Странно, когато влязох в блога ти и прочетох първите стихове се почувствах уютно, сякаш бях влязла в мое кътче. Нека е все така хубаво при теб -:)Сега ти желая един хубав уикенд с много светлина и усмивки. Прегръдка
    http://www.youtube.com/watch?v=mO5MvKz7F9A

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Ели,
    за мен няма да има скоро почивка....
    Благодаря ти, радвам се че стихотата са ти харесали.
    За съжаление около 4-5.10 всяка година ме схваща най-яката болка в гърлото и ставам безмълвно неадекватна за реалността.... Тъй и не мога да се примиря дори и след.... 22 години и празнотата я усещам като все по-бездънна яма....
    Радвам се, че тук се чувстваш уютно. Идвай, винаги си добре дошла, Ели! Благодаря за музикалния поздрав, много ми хареса....
    Прегръдка и за теб. Уикенда ще е работен. А отдиха - чак през декември евентуално, ако ми стигнат силите до тогава....
    И аз те прегръщам!

    https://www.youtube.com/watch?v=JezYqLwRBWE&feature=related

    Ели

    ОтговорИзтриване