Powered By Blogger

понеделник, 11 ноември 2013 г.

Намерих Истината....







                           снимка Интернет


Намерих Истината....

Намерих Истината
В малките контури дъжд
Които нарисувах
по ръката си
И с оня ритъм
Странно въздесъщ
Аз преоткрих за кой ли път
Съдбата си

Претърсих смисъла
С треперещи очи
Сред странните възможности
За вярване
Усетих как във мене
Се снижи
Една надежда
Скрита от терзание

Отново бях
Частица светлина
Пробудена
След влюбена магия
И своята Единствена
Врата
Орисана
Да мога да открия

10.11.2013г.
@Eli







 

***

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Бъкам аз от интелигентност :))))
      Направо да си припаднеш.... ;)
      Малко да се самоиронизирам....
      Днес обаче без да искам, докато го гледах тоя китарджия и изведнъж се сетих на кого ми прилича визуално, хах....
      На един от леко далечното минало детоооо.... хм.... ха ха :))))))
      Сега сериоз - >
      Благодарско, Еви,
      разбрала си ме!!!
      Прегръщам те,

      Ели

      Изтриване