Powered By Blogger

вторник, 19 ноември 2013 г.

Какво....






Понякога за да видиш по-добре какъв е човекът пред теб
е необходимо не да се приближиш, а да се отдалечиш от него.




цитат и снимка
от ~ Страничката на Маги ~
във FB





Какво....

„Какво е любовта?” написах на стъклото,
а вятърът отвърна на шега -
„Това е да повярваш във доброто
дори и пред заключена врата!”

„Какво е свобода?” написах на небето,
а вятърът отвърна в тишина –
„Да слушаш винаги безмилостно сърцето
дори когато бие в самота!”

„Какво е вечността?” написах във водата,
а вятърът отвърна със душа –
„Да виждаш път дори във тъмнината
и да ме следваш докато кръжа!”

„Какво е прошката?” написах на тревата,
а вятърът отвърна със криле –
„Дори да си пребит в тълпата
ти своя враг да понесеш в ръце!”

„Какво сме Аз и Ти?” написах на асфалта
Подсвирна вятърът усмихнат със уста  -
„Аз съм Зефир, а ти - дъждовна капка
а двамата сме вик в безкрайността!”

18.11.2013г.
@Eli



NOTE :
Тази вечер получих на пощата си един видео клип от абонаментите си в youtube. Хареса ми много и реших да го споделя. Така после се появи стихото, а всичко се съчета и с цитата от Страничката на Маги, който видях тези дни.... Напоследък ме съпътстват разочарования и то свързани с хора, които познавам от години, някои дори смятах че са ми приятели, но за съжаление са прекалено егоцентрични, повтарят стари грешки, а известно е че количественото натрупване води до качествено влошаване на ситуацията и отношенията! Правя компромиси, но всичко има някакви предели, особено когато нечие некоректно отношение нарушава баланса ми и спокойното ми функциониране в реалността, а се налага да общувам с дадения човек ежедневно! Съжалявам - такава съм - пряма, директна, каквото не ми харесва си го казвам! А също така, някой като прекали дръпвам ципа на устата, слагам си маската с етикет "Безразличие" и в коридора разминавам другия като бърз влак малка гара. Мога да бъда изключително отвратителна, когато ме наранят жестоко.... най-вече, за да съхраня себе си и да се предпазя от бъдещи ситуации, в които да играя ролята на глупака....
Туй то! Изповядах се на Вселената. Сега - клипа и да ходя да спя....

Ели



Video By Minybarb

***



Няма коментари:

Публикуване на коментар