Powered By Blogger

сряда, 13 ноември 2013 г.

Сама....












Сама...

Сама сред облаците скитам
В полета стъпките редя
Очите си в звездите вплитам
И някак вятърна трептя

Надежда тихо разпилявам
По стръмните си ходила
От песни на щурци създавам
Изкряща в тъмно синева

Танцувам като самодива
Във огън стъпвам и горя
А по снагата ми красива
Оставя белег Вечността

С тревите пясъчна говоря
Споделям тайни и мечти
А после нейде зад завоя
Изчезвам в есенни мъгли

Една река ме приютява
Във свойта хладна топлина
И някак Нова ме създава
Свободна птица в тишина

По изгрев тръгвам и далече
Сама отлитам в небеса
Животът странно ме обрече
Да имам вяра в чудеса...

12.11.2013г.
@Eli








***

4 коментара:

  1. Красив стих, Ели! С най- чудните отенъци на тъгата!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. След тъгата грейва слънце :)) Винаги!
      Радвам се, че ти е харесал стиха, Ади!...
      Отбивай се насам и друг път не си прави грешни заключения, че ще ти дърпам ушите, хах :)))))))))
      Поздрави на любимите ми австралийци - Лиса Чапел, Брайди Картър, Ааарън Джефри, Майлс Полард, Пета Уилсън... да продължавам ли!? :))))
      Усмивки,

      Ели

      Изтриване
  2. ti si neizcherpaema , blikash postoqnno izvor.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви,
      незнам.... Благодаря ти, че топваш ръце в извора :))
      Аз просто изкарвам от мен, това което се натрупва вътре...
      Пускам го да лети, а ако докосва вас... мога само да се радвам...
      Прегръщам те,

      Ели

      Изтриване