Powered By Blogger

неделя, 24 ноември 2013 г.

Три неща....





Днес си мислех, че трите най-хубави неща, които са ми се случили в живота са – първо това, че Вселената ме е удостоила с честта да бъда майка на две прекрасни  човечета – моите момченца, че ми подари готин, красив и умен брат, когато си мислех че това е невъзможно и никога няма да ми се случи за това съществуване и че имам трайната и последователна любов и вяра в мен на един  Човек – съпруга ми Георги!!!

                                                                                 Ели



С брат ми на фона на Сакре кьор в Париж 

03.09.2013г.






Здравей Звезда....

Здравей Звезда, аз зная твойто име
Прегръщам те невидима в нощта
А после двете стъпките броиме
По траектория със името Земя

Здравей Звезда, донесе ми надежда
И полъх тих със вкус на светлина
Във твоя блясък нежно се процежда
Сред музиката кротка тишина

Здравей Звезда, аз бързам да те срещна
Да ти покажа моята душа
Към нея път от спомени отвежда
И сребърният шепот на дъжда

Здравей Звезда, не съм обикновенна
Но знаеш го от толкова лета
Аз пазя тайна скрито съкровенна
Зад своята невидима врата

Здравей Звезда, със тебе съм щастлива
Докато боса скитам по света
В тъгата ти безоблачно красива
Откривам прошка със печат „Жена”....

22.11.2013г.
@Eli






***


Няма коментари:

Публикуване на коментар