Powered By Blogger

петък, 8 ноември 2013 г.

***




Беклемето - август, 2013та :))



***
(на моите момчета)

Обичам гласовете им
Във утрото
И малките усмихнати
Лица
Очите им събудени
С въпросите
В които се процежда
Светлина

А босите им стъпки
Като песен са
Веднъж е рок
А друг път ритъм блус
Харесвам да ми казват
Есенна
А да ме гледат
В пролетен ракурс

Когато се докосваме
Със дланите
От нас се раждат
Вятър и небе
А винаги
Лечение за раните
Са танци
Със русалкови криле

Те само дават
Смисъл на живота ми
И ден след ден
Ме карат да летя
Търкулнала по стръмното
Съдбата си
В сърцата им
Осмислена туптя

04.11.2013г.
@Eli








***

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Благодаря ти, Еви!
      Това са те двамцата - основните "виновници" и за усмивките ми и за сълзите и за да имам мотивация да крача през живота щастлива....
      Прегръщам те,

      Ели

      Изтриване