Powered By Blogger

петък, 16 ноември 2018 г.

Разчупен кръговрат...





Разчупен кръговрат…

От тебе все се уча на мълчание
и на приемане в изгряващия ден,
и все така със нежно съзерцание
аз зная, че от мен си озарен.

Трептя по пътя си събирайки трошиците
на тихата измъчена съдба,
а после пак със полета на птиците
към бряг далечен с времето вървя.

Научена съм вече на търпение,
на толерантност към лъжата, наглостта,
повярвай ми без никакво съмнение
аз своя кръг затворен ще стопя.

По-силна ставам, някак си по-каменна
окъпана от слънчеви лъчи,
душата ми разлистена и алена,
говори силно с моите очи.

Ще надживея устремно обидите,
тегобите, предателства, вражди
и някой ден ще си замина истинска,
изгрявайки сред сбъднати мечти.

16.11.2018г.
Елица



*****


*****


NOTE: Тези дни все се питам, защо човек трябва да е толерантен към хора и обстоятелства, които дълбоко са го наранили?! Понякога нямаме избор и се налага да съжителстваме в ежедневието с такива фактори, научаваме се на търпение, но как това знание и този ресурс ни помагат? Как? За какво? Как огорченията каляват душите ни? Може би това е някакъв трънлив път на духовно извисяване, но понякога е изключително тежко… Оставаш с усещането, че се въртиш в омагьосан кръг, а някой който не заслужава наградите на съдбата ги получава без никакво усилие…. Къде е баланса? Къде е висшата справедливост? И не става въпрос за завист… Това чувство ми е чуждо… Става въпрос лошото, несправедливостта да не смачкват доброто и истината…. Нанесените душевни рани оставят жестоки белези, които се носят до последен дъх… Май отчаяно се нуждая от някаква промяна и това дълбоко ме размисли…

Хубав ден на всички! Бъдете здрави!

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар