Powered By Blogger

четвъртък, 1 ноември 2018 г.

В полето на красивата надежда...






В полето на красивата надежда...

В полето на красивата надежда,
изливам свойта крехка светлина,
а вятърът немирник ме отвежда,
във друго измерение. Блестя.

Разперват се крилете ми огромни,
политам във небесна синева,
очите ми вълшебно животворни,
намират пътя звезден към дома.

И там далеч на пясъка посядам,
заслушана във морските вълни,
с корали пак косата си пристягам,
а вътре в мене спира да вали.

Настигаш ме – хлапак немирно нежен,
заключил любовта си със мечти,
в кристален свят безоблачно небрежен,
гласът ти в мойте бездни се топи.

Пак става пролет в есенна безкрайност.
Преплитат се следите ни. Горят.
Във някаква очаквана омайност,
душите ни пробудени мълчат.

Оставам вечност в твоята зеница,
извайвам те от огнен хоризонт.
Накрая във небесната матрица
аз скривам общият ни епилог.

01.11.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар