Powered By Blogger

понеделник, 21 октомври 2019 г.

Единствена посока….





Единствена посока….

Започнаха да падат пак листата,
оранжеви са стъпките след мен,
но аз пристъпвам боса в синевата
на моя свят от птици озарен.

Замислена мечтите си подреждам
и знаците разчитам на мига,
на дълъг път отново те отвеждам,
загърбила завинаги страха.

Победа в битка тлее в мойте длани,
но тихо съм заклета да мълча,
надеждите във мене са събрани –
оковите им бавничко топя.

По-силно грее слънцето от вчера,
аз вече не отронвам тъжен стон
и зная, че във мене ще намеря,
най-истинския вятърен синхрон.

Съдбата се търкаля пак нататък,
през старото назъбено поле,
пречистена съм вече без остатък,
спокойно бие моето сърце.

След мене ли? Остава тишината
и думите по белия ми лист,
единствена посока Светлината
е истина в живота ми лъчист.

21.10.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар