Powered By Blogger

сряда, 9 октомври 2019 г.

Сред звезди...





Как бързо времето лети....
Днес Фейсбук ми припомни една красива снимка
от 2013та година…
Преди 6 години на Женевското езеро...
Прекрасни спомени с Жоро, татко, брат ми... <3


И едно стихче се подреди днес, докато гледах снимчицата…




Сред звезди…

Душата ми е волна птица
в небесното замислена лети,
а Божията пазеща зеница
в сърцето ми неистово тупти.

Споделям на простора свойте тайни
и лекичко подскачам на въже,
пътеките ми вятърно незнайни
ме карат да се чувствам все добре.

С приятелите верни аз напредвам
във стръмната си огнена съдба
и безотказно щастието следвам,
разперила магичните крила.

За любовта са мойте тихи песни,
за пламъка извечен вътре в мен,
за спомени от бъдното отвесни,
с които е светът ми озарен.

Аз някой ден оттук ще си замина
дослучила вълшебните мечти,
ще се завърна в своята родина –
там някъде далече сред звезди.

09.10.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар