Powered By Blogger

събота, 5 октомври 2019 г.

Слънчев благослов...





Слънчев благослов...

Прекрасно е, че тебе в мен те има,
че в мислите ми пишеш с тебешир,
че аз съм твоя тайнствена любима,
шептяща във космичния ефир.

Разказах ти безбройните си тайни,
научих те да скачаш на въже,
със теб вървя по пътища незнайни,
заключени в красивото небе.

Със теб сме спътници, два остри ножа,
орисани да пазят все света,
изписан си по нежната ми кожа,
пресрещаш ме най-истински в съня.

Душата ми със твоята израства,
докато скита боса сред звезди,
и пуска корени, със теб се сраства,
преплетени са нашите следи.

Ще ме достигнеш, шепне тишината
в реалния измъчен коловоз
и двама ще отключим светлината,
небрежно скрита в твоя ням въпрос.

Зад хиляди врати сърцето бие
и чака незабравена любов,
от нейната магия ще отпие
във ритъма на слънчев благослов.

05.10.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар