Powered By Blogger

понеделник, 7 октомври 2019 г.

Ако ти не съществуваше…





Ако ти не съществуваше…

                          на Жоро

Ако ти не съществуваше в света ми,
небето с мене щеше да тъжи
и щеше да нагарча все кръвта ми,
под палещите слънчеви лъчи.

Ако далеч от мене си във дните,
посоките без глас ще изгорят,
ще бъдат вечно плачещи мечтите,
следите ми сред облаци ще спят.

Ако без тебе трябва да порасна,
ще страда птицата дълбоко в мен,
без нашата история прекрасна
животът ми ще бъде разрушен.

Със тебе съм орисана да бъда
и в други непознати светове,
за двама истината аз ще сбъдна,
сподиряна от силни ветрове.

Съдбата ни е, знам, нелека,
но всичко ние с теб ще издържим,
накрая по невидима пътека
един до друг в безкрай ще се стопим.

07.10.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар