Powered By Blogger

вторник, 13 август 2013 г.

Пътуване....













Падаща звезда...

Внезапно станах падаща звезда
И тихо към земята пилотирах
Жадувах за зелената трева
Във облаци сърцето си паркирах...

Летях свободна в синята мъгла
Във нищото поспирах за почивка
А после със разперени крила
Пикирах към последната си спирка...

Дълбоко в мен кънтеше твоя глас
Подобно ехо разпиляно във безкрая
Съзирах те във профил и в анфас
Едно дърво във вакуумна омая...

Прегърна ме със клоните за миг
Целуна ме със устни от смолата
А после ме разби със тъжен вик
В недрата най-дълбоки на земята...

Останах като огън в твоя свят
Във който тлеят тъжно страховете
Но винаги по стръмния ти бряг
Със моя глас ти шепнат ветровете...

11.08.2013г.
@Eli










(Изчезнало-Неизчезнала)


Изчезнах като вятърна светулка,
потънах в лабиринта от звезди,
една Луна в сърцето ми почука,
за бъдещето песен промълви.

А аз не слушам просто криволича,
летя и гоня птици сред дъга,
едно дърво на теб ми заприлича,
за миг стопи безмълвната тъга.

Аз ствола му прегърнах онемяла,
коси преплетох с клоните в нощта,
усетих се вълшебно оцеляла,
във приказка за път и самота.

А после боса тръгнах по следите,
оставени от мен в едно небе,
все още имам вяра във мечтите,
а те ме връщат в твоето сърце.


* * * * *


 

 * * * * *

2 коментара:

  1. unikalni stihove. pishesh strahotno.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Незнам, Ев...
      Аз съм си...
      И тъй както го чувствам, тъй излиза...
      До кога ли...
      До когато до тогава...
      Поне тук... със сигурност....
      Благодаря ти, мила, най-сърдечно!
      Прегръщам те,

      Ели

      Изтриване