Powered By Blogger

петък, 30 август 2013 г.

Ще те очаква моя кръстопът…





~ Човек е не където живее, а където обича. ~

                                                Латинска поговорка






снимка и цитат 
от ~ Страничката на Маги ~ във FB






Ще те очаква моя кръстопът…



на мама

извървяни стъпките
блестят
отдалечиха ме от теб
на сто сияния
но костите
не ще ме преболят
и все така душата е
в стенания

сънувам те
в прозрачната вода
шептиш безмълвна
колко ме обичаш
и пак усещам стръкче
топлина
и пак усещам
как във мен прииждаш

прегръщаш ме
със поглед озарен
а във косите ми
звездите вплиташ
светът ми от очакване
смутен
те гледа как
в небесното отлиташ

сърцето ми забави своя
ход
отново празнотата
го застигна
в несправедливата илюзия
живот
пак вятър ме спаси
и ми намигна

ще те очаква моя
кръстопът
и догодина
в същото безвремие
крилата ми аз знам
ще преболят
защото с Теб сме
в трайно единение

29.08.2013г.
@Eli










 Липсваш ми....

Няма коментари:

Публикуване на коментар