Powered By Blogger

неделя, 18 август 2013 г.

Летни чернови...








***
(към реката)

Говори ми...
Искам да те слушам...
Твоя ромол...
В къс от тъмнина...
Кара ме отново
Да се вслушвам...
Като знак...
На лунна светлина...

Камъчна стоя...
Във теб се взирам...
А гласа ти...
Носи вечността....
Колко дълго...
Стоплена умирах...
А сега съм цяла...
Живина...

Вятър гали
Моето дълбоко...
А към теб...
Е призрачно суров...
После се изгубва
На високо...
В някакъв...
Реален небосвод...

Аз коси...
Във бързеи раздиплям...
После боса...
В тебе се топя....
Във душата ти
Без глас притихвам...
А след миг
Звездичина летя....

Някъде по изгрев...
Си отивам...
Скрива ме деня...
Във своя храм...
Ала образа си...
В теб прибирам...
Воден дом...
И непристъпен блян...

18.08.2013г.
@Eli
с.**** ****
(там край реката)



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар