Powered By Blogger

понеделник, 5 август 2013 г.

Breath in water....




Music waterfalls....

* * * * *


дишай във водата аз те търся
копнея още твоето сърце
по вятъра мечтите си разпръсквам
летя свободна в синьото небе

дните ми се сливат със безкрая
нощите ми падат в лунен плен
и какво си все така гадая
там сред вятър странно оцветен

тичам по безкрайните пътеки
гоня пеперуди във дъжда
поздравявам със усмивка всеки
сбъднатост в мечтите си шептя

в сънищата странно се явяваш
като птица и като звезда
моя свят невидим осветяваш
а след теб остава тишина

дишай във водата аз те търся
чувам твоя глас във вечността
и Съдбовно знам че ще те срещна
някъде на края на света




* * * * *

избирам да обичам теб
в едно усещане без пътни знаци
потънала в дълбоката вода
аз дишам и те търся неочаквайки
а дните ми преливат като стон
сред тях се губя трудно се намирам
и като глухо стенещ камертон
понякога по мъничко умирам
но в утрините слънце ме зове
и пак избирам пътища безкрайни
усещам те в далечното небе
прегръщам те във мислите сияйни
а дишаш ти във бисерна вода
в която част от себе си откривам
и сливам се със твоята душа
от нея сила огнена добивам
аз нищо не очаквам знай това
живея във космическо безвремие
ще се изгубя някога в дъжда
за да изгрея в друго измерение

* * * * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар