Powered By Blogger

понеделник, 26 август 2013 г.

Летни чернови...




снимка от FB благодарение на Боби :))
Страхотна си, Боби :))




Етюд за Две с китара...

„свири ми”, каза  просто тя
„ще пея песен приказно красива
герой ще бъде в нея Любовта
кръвта ти ще е огнено щастлива...”

аз струните погалих със ръка
звука им във сърцето ми проникна
отново ме споходи нежността
в дълбокото ми някъде притихна...

разля се песента като река
косите ми разроши замечтана
в едни очи прочетена тъга
ми спомниха пиеса изиграна...

но после ритъма забърза ход
надеждата под пръстите избликна
под синия небесен свод
пак Вярата от нищото поникна...

усмихнах се и пепел разпилях
а вятърът в безкрая я запрати
а после продължих по своя път
докоснала невидимо кръвта ти...

26.08.2013г.
@Eli








***

Няма коментари:

Публикуване на коментар