Powered By Blogger

понеделник, 19 август 2013 г.

Летни чернови...







***
(към вятъра)

Завъртя ме във кръг
От обичане, Ветре
Като пясък и стон
Ме разпръсна по връх
Нарисува в ръцете ми
Камъни цветни
А очите изпълни
Със слънце в простор

Извървях те нагоре
Стаила дъха си
После малко поспрях
За да видя света
И нечакайки тръгнах
Към незнайно убежище
Без във джоба да имам
За прощаване влог

Дълго слизах надолу
Заораха следите ми
А в душата ми тътен
От въртящи пера
Цвете жълто намерих
До скала непоръбена
В него скрих тишината
От гласът на вода

Вече всичко утихна
Вътре тлея пречистена
А дървета ме пазят
По избрания път
Ще те чакам далече
Съвършено разлистена
Там където се случва
Във безкрайно мигът

19.08.2013г.
@Eli
с.**** ****
(след изкачването на връх Васильов)


Няма коментари:

Публикуване на коментар