Powered By Blogger

петък, 23 август 2013 г.

Летни чернови...





снимка от FB благодарение на Боби :))

Благодарско и прегръдки, Боби! :)))


:-*




Лятно вино...

в дълбокото на моето сърце
излива вино в лятото прохлада
протегнала в небесното ръце
усещам се жадувана и млада

пенлива течност сипе аромат
и кожата ми страстно напоява
там някъде във този чуден свят
снагата ми надежди разпилява

превръщам се на чаша от мечти
от нея пие вятър мълчаливо
а моята душа лети лети лети
усмихната във цвят звънливо

вкуса е на липи и огнен лъч
цвета е на вълшебен янтар
а послеслова му е въздесъщ
в житейския безумен театър

открехва в мен копнежа за любов
за сливане на двете ни вселени
докосвам те – незабравим и нов
потъваш във очите ми големи

стопява силуетите нощта
и с тиха нежност скрива всички тайни
изпихме виното изядохме страха
отдадени на чувствата си трайни

23.08.2013г.
@Eli



             


***


2 коментара:

  1. Когато китарата ти плаче…

    разлива плач по струните нощта
    сърцето бие в непремерен ритъм
    самотен ли си в тази синева
    докато аз сред облаци се скитам…

    следите скрих във златните жита
    а мислите сред вятъра разпръснах
    и боса диря края на света
    мечтателното в мен прекъснах…

    заспивам в пясък друг път във трева
    звездите ми са топло одеало
    сънувам те с китарата в ръка
    и с чувство сред мъглите оцеляло…

    но аз вървя във нощи и във дни
    и тихо следвам своята посока
    в дълбокото ми вече не горчи
    отново съм просторна и висока…

    тъй дълго бях във твоя страстен плен
    съзнателно избрала да изтлея
    но слънце се пробуди вътре в мен
    и сила даде пак да оцелея…

    не мога да забравя обичта
    или историята ни да пренапиша
    избирам да живея във мига
    надеждата във мене още диша…

    а ти свири аз чувам твоя зов
    и тихо във кръвта си го стопявам
    ще те открия – приказен и нов
    докато Себе си отново пресъздавам…

    25.08.2013г.
    @Eli

    музиката :
    STELLko & VEN - Когато Китарата Ми Плаче

    ОтговорИзтриване
  2. Моментно….

    написах се
    във лятото така
    между житата
    слънчева и остра
    със ветрове
    във дългата коса
    и със звезди
    в снагата боса

    изпя ми се
    във нощна самота
    по птиците ми прати
    сноп сияние
    усетих те
    със пръсти и душа
    като неистово
    изгарящо желание

    докоснах те
    във водна тишина
    родена от треви
    и лунен пясък
    целунах те
    със устни светлина
    в безвремеви космически
    отрязък

    а после в миг крилете
    разпилях
    изгубих се
    във цветните простори
    и пак със Вяра
    крехка заблестях
    сърцето ти
    без глас ми отговори


    26.08.2013г.
    @Eli

    музика :
    STELLko & VEN - Когато Китарата Ми Плаче
    http://www.youtube.com/watch?v=m9KcWSllsvQ

    ОтговорИзтриване