Powered By Blogger

вторник, 6 август 2013 г.

Душите си осъдени горят....










„Осъдени души...”

Осъждам те на Вечност
Във Всемира
На тихо скитане във полет
Над света
Да бъдеш първи залък
И причина
И път да бъдеш
Все към Любовта

Осъждам те
Ти кръста носиш вече
От толкова невидими
Лета
Душата си на Сбъдване
Обрече
В една страна със име
Светлина

Осъждам те
И тръгвам без посока
След сянката ти -
Пясък и мъгла
В една река вълшебна
И дълбока
Се скри до бързей в камъни
Страха

Осъждам те
Да чакаш под звездите
От изток песен
От тревите знак
И винаги по пътя си
Небесен
Да се стремиш
Към моя светъл бряг

Осъдих те
И пак реверберирам
В смълчаното ти
Приказно сърце
Душата ти
Сред хиляди намирам
И я докосвам
С парещи ръце

Осъдени...
Прошепнаха щурците...
Осъдени...
Повтори водопад...
Осъдени...
Заплакаха мечтите...
В реалността...
От ветрове и прах....

02.08.2013г.
@Eli





                        


***


1 коментар:

  1. Смисъл…
    (по Etyna)

    бях изгрев
    бях и светлината
    по тайната пътека
    за мечти
    и залез бях
    светулка във тревата
    и водопад
    от ярките звезди

    бях кърпа синя
    също и ограда
    на най-възможната
    красива
    свобода
    веднъж бях даже
    спомен и награда
    и чаша бях
    напълнена с вина

    бях буца пръст
    и облак буреносен
    една надежда-скитница
    в дъжда
    и разпит бях
    от истини кръстосан
    и ангел нарисуван
    във снега

    сега съм само
    вятърно момиче
    което босо крачи
    през света
    и знае само
    колко те обича
    веднъж на яве
    и веднъж в съня

    06.08.2013г.
    @Eli

    Poets Of The Fall - Morning Tide
    http://www.youtube.com/watch?v=nasQVGZKOnI

    Думите се подреждат в най-неочаквани моменти, когато сенките се появят... но вече не е като преди... в душата е спокойно... и ромоли... към бъдещи смълчани, но красиви дни...

    ОтговорИзтриване