Powered By Blogger

събота, 25 януари 2014 г.

А Вие закопчахте ли си копчето?...






Magic Note!*

Днес в студения зимен ден тръгнах да избирам подарък за приятелка, която има рожден ден след три дни! Запътих се направо при Мариянка в книжарница Book point! Общо взето имах визия какво желая да избера! Още с пристигането при Мариянка и се оказа, че едно вълшебство ме чака и веднагически намери точното си местенце в моя свят! Закопчах си вълшебното копче и усмихната се запътих до съседен магазин, за да дооформя подаръка си! А там се оказа, че ме очаква още една изненада - за Нова година приятел ми пожела да си вържа гривна със сърчица и любовта и късмета да не ме напускат през цялата година. Приех пожеланието на шега, но днес докато избирах предмета, с който да създам радост на приятелката ми и открих точно гривната, която ми беше отправена като пожелание! :) Двете хубави момичета в магазина се съгласиха да скрият гривната, а милият ми и любящ съпруг ще ми я подари за рожденият ден, който е точно след има-няма 11 дни, а числото пък 11 е свързано с този, който ми пожела такъв подарък - и ето - открих го 11 дни преди личният ми празник! Случайности или логичности ме съпътстваха днес, незнам, но е факт че се усмихвам много и съм изпълнена с радост и любов! Така че, мили приятели, които ще надникнете насам, определено вълшебностите ни съпътстват ежедневно, просто трябва да се пооглеждаме за тях, а откривайки ги да ги изживяваме с най-силната и чиста емоция на която сме способни! Сърдечни пожелания за хубави почивни дни от мен и благодарности на феята Мариянка! <3

Ели 


Няма коментари:

Публикуване на коментар